Tre dagar på förskolan och det har gått väldigt bra. Jag har en fantastisk unge! Här är hon precis som jag vill ha henne; sig själv. Precis som förväntat så har hon älskat att leka både med barnen och fröknarna, både inne och ute.


Den enda ouppfyllda förväntningen är att hon inte varit ett dugg trött efter en dag på förskolan. Jag däremot har varit helt slut!! Antar att det är samma fenomen som när hon tröttar ut en sprallig Liva :)



Sova middag gör hon hellre i vagnen ute än inne bland alla barn. Vi får se hur det går imorgon, första dagen utan mamma. Jag har kännt mig hur lugn som helst dessa dagar men nu börjar det suga lite i magen av oro och lite ledsenhet. Så är det att vara människa. 



Så här gott firade vi första avklarade förskoledagen. Vi får se hur mycket lyxande det blir framöver för nu har jag världens bästa motivation till att spendera mindre pengar. Motivationen att inte vilja ha Alma för mycket på förskolan! (Missförstå mig inte jag gillar verkligen hennes förskola, men inget slår tid med familjen)

Kommentera

Publiceras ej