I 1/6 av mitt liv har jag kännt och älskat Philip. Det kanske inte låter så mycket tidsmässigt men känslomässigt är det en evighet. Jag kan varken minnas eller föreställa mig ett liv utan honom. Jag önskar mest i världen att jag nån gång kommer kunna säga att jag kännt och älskat Philip i nästan hela mitt liv! Han fick en klump modellera för fem år sen, såg potential i den och började skapa den Evelina som jag var menad att vara. Idag är jag lyckligare än någonsin, även i uppförsbackarna. 

Nu räcker det med kärlekssmörja, här är lite bilder från 5-årsdagen och från veckan.


Blev uppvaktad med rosor och hjärtformade jordgubbar (som Alma åt upp). Sedan fick Alma kvalitetstid med farmor och farfar medan vi åkte vidare till picknick vid havet.


Här är han, kärleken i mitt liv. Killen som för fem år sedan sa att "allt sitter ihop med allt" och sedan gav mig en kyss (med alldeles för mycket tunga). Vi tillbringade dagen på ett äkta Philip&Evelina-sätt med god mat vid ett avskilt ställe i naturen, filosoferandes kring livet, och med hångelpauser.


Igår var vi på utflykt i Sofiero slottsträdgård i Hbg. Otroligt vackert och mysigt. Kolla in min coola lugg, snart på mode.


Det fanns även en barnens trädgård där, med växthus och odlingslådor. Och prinsars och prinsessors förbrukade lekstugor, stora som radhusen i hjärup! Så det är diiiit alla våra skattepengar gått?!? (skämtar bara ;)


Här står Alma i ett annat trädgårdsland, på Landskrona museum. Vi utflyktade dit med Kerstin och Erik. Alma fick sin första ringblomma av en pojke. Själv fick jag en majrova :) mysig vecka helt enkelt!

1 kommentarer

Maja

18 Jul 2015 21:34

Åh, dessa lockar ♡

Kommentera

Publiceras ej