Barn i Almas ålder är sjuka ca sju gånger per år. Huja! Nu är vi inne på andra sjukan i år (exklusive magsjuka), five to go! Denna gången fick jag också en släng och vi har legat i soffan med hög feber hela dagen. Senaste gången Alma låg på mitt bröst en hel dag var när hon var nyutploppad, och nu minns jag hur mysigt det är. Även fast vi båda kokar av varandras febervärme så kan vi inte slita oss från myspositionen. När det är dubbel sjukstuga är det verkligen tur att vi har vår älskade pappa/pojkvän som tar hand om oss! 



Nästa vecka börjar han jobba som undersköterska igen, efter sju års trädgårdsarbete, så det är bra att han får öva lite på oss först ;) jag är så otroligt tacksam över Philip! Inte för att han tar hand om mig när jag är sjuk och köper sushi och semla. Jo det med såklart, haha! Men mest för att han tar hand om mig ALLTID.


Han finns för mig när jag är glad, ledsen, arg, sur, nervös, sprallig, förvirrad, orolig, lycklig och olycklig. Han värderar inte och han dömer aldrig. Jag är tacksam för varje sekund som jag får dela mitt liv med honom. Nu lät det nästan som bröllopslöften! 

1 kommentarer

Matilda

09 Mar 2015 23:18

Fina Phille! :) här kommer förhoppningsvis våren listan men. Synd att du inte kan lägga in låtar så de syns i mitt med men har du tips så säg till. :) http://open.spotify.com/user/tolda_3/playlist/4HRaRtV7u7pFBjPPdh7oAE

Kommentera

Publiceras ej