Vi var absolut förbereda på att vi flyttade till kallare breddgrader och att vintern varar längre här. Trots det blev det en chock att vakna till så här mycket snö igår!


Men det är vackert. Alma gnällde lite över att behöva pulsa i hög snö men älskade att bygga snögubbe och åka pulka.


Det gick undan i de branta backarna och innan jag hann ta ett kort var de redan nere.


Vi bodde ett par dagar i Hjärup innan flytten och där såg det ut såhär på marken. 

Jag hade velat formulera lite tankar och känslor kring flytten och nu-situationen, men det är bara ett enda virrvarr i hjärna och hjärta just nu och det enda jag klarar av är att låta det få finnas där. Virrvarret. Tiden får gå innan jag börjar formulera och analysera (som jag annars brukar ha alldeles för bråttom med). Nu är nu. 





Kommentera

Publiceras ej