Min trognaste följare (både i livet och på bloggen) poängterade lite besviket att det var längesen jag uppdaterade här. Sommaren rullar på alldeles för snabbt och jag försöker njuta av varje sekund med Alma, det är verkligen lyx att jag fick en hel sommar till med henne.


När mormor var på besök åkte vi på utflykt till en minidjurfarm där man fick komma så nära djuren som man ville. Ett paradis för Alma förstås. (Måste övertyga Philip om att vi ska ha kaniner i framtiden!).


Hon tog beslag på morotskorgen och utfodrade entusiastiskt alla djur.



Senaste tiden har jag tyckt att Alma inte har så mycket leksaker, så i lördags gick jag på shoppingtur bland Malmös second hand affärer och hittade lite fint. Favoriterna blev denna tavlan och en blinkande låtsastelefon. 



Trots dåligt sommarväder har Alma kunnat bada en del tack vare farmor och farfars pool, hon älskar det!


Vid dåligt väder har vi hängt på bibblan och utklädningshörnan där. Var det inte ungefär så här den där läskiga "Ica i rutan"såg ut? 

Kommentera

Publiceras ej