Solen skiner och nästan värmer, det hade varit underbart att vara ute en sån här dag. Vi flyttar från Lund om knappt två veckor, det hade varit kul att säga hejdå till några fina vänner (eller mer hej-så-länge). Egentligen måste vi börja flyttpacka på riktigt nu, det hade varit skönt att slippa stressa de sista dagarna. 

Men istället försöker jag acceptera att jag ligger här i influensa med ett rastlöst sinne och en kropp som knappt orkar lyfta ett glas med vatten. Försöker tänka att det är helt okej. Försöker zooma ut lite och se att jorden fortsätter snurra oavsett om saker blir som vi människor tänkt att de ska bli eller inte. 


I den här ljusstrimman ska jag sitta och läsa och längta till vår mars-semester i Småland. Tänk vad mycket jag kommer kunna göra då!

- Gå promenader i skogen

- Mixa gröna nyttiga smoothies

- Läsa ännu mer

- Leka affär i lekstugan med Alma

- Åka på spa och hotell med Philip 

- Umgås med min familj

Eller så blir det något helt annat, och då är det också okej :) 



Kommentera

Publiceras ej