...att inte våga är att förlora sig själv"

Detta är mitt främsta motto och jag kämpar hårt för att leva efter det, på vinst och förlust. Just därför kommer min nyskapade blogg (inspirerad av min underbara mamma) handla mycket om de äventyr som jag har förverkligat och alla de tusentals som jag fortfarande drömmer om. Enligt mig är hela livet ett äventyr så därför är begränsningarna för bloggens innehåll få, och begränsningar för bilder finns inte eftersom en bild säger mer än tusen ord. Mer behövs inte sägas, för nu sätter bloggandet igång!

"I'm gonna live when I'm alive, I'll sleep when I'm dead" --> kunde ha varit ett ytterligare motto om jag inte hade älskat att sova så mycket som jag gör..

image3

1 kommentarer

carina storm

17 Sep 2007 16:46

Jadu,nu får jag verkligen konkurrens,det ser jag det,el ännu mer inspiration,puss mamma

Kommentera

Publiceras ej