Jag har för höga ambitioner med bloggen märker jag. Vill ha tid till att skriva något bra men när inte tiden finns så skriver jag inte alls, vilket är synd. Så här kommer istället lite bilder ifrån helgen. 

Fredagsbadet är alltid lika mysigt. Hon hade kunnat sitta där hur länge som helst. 

YES!! Det här är alltså min segergest (jag ser galen ut men ska föreställa lycklig). Varje gång jag gjort något jag är glad eller stolt över, som att springa till exempel, så gör jag denna. Sedan funkar det så fiffigt att när jag inte känner mig särskilt glad så försöker jag komma ihåg att göra samma gest. Även om den då "är fejk" så kickar den igång en lyckokänsla eftersom jag förknippar den med positiva stunder. Testa!

I lördags var pappa och Birgitta på besök och de gav mig och Philip den underbara chansen att ha en helkväll för oss själva. Vi åkte till Malmö och åt den godaste fisksoppa nånsin! Bullen är Malmös Ariman.

Vi bowlade och kände oss som nykära på dejt. Jag vann förstås men Philip mixtrade med poängtavlan så inget bevis finns att tillgå tyvärr...


Kvällspromenad i slottsträdgården. Fin helg.

Kommentera

Publiceras ej