En hålligångvecka avslutades med en späckad helg. The story of our lifes! Men det har varit väldigt roligt. Här kommer helgen i bilder..


I fredags var jag och Philip på dejt medan Alma var hos farmor och farfar. Philip ordnade med picknick i naturen, helt underbart! Det var längesen vi gjorde nåt sånt. Solen sken och inte ett moln på himlen. När jag låg och tittade upp mot alla flygplansstreck på himlen tänkte jag att det hade varit en perfekt dag att flyga på...


... det var då jag kom på att jag faktiskt HADE en flyglektion inbokad (om en timme)! Så det blev ett hastigt hejdå till picknicken och vidare till Eslövs flygklubb. Här är planet jag flög över hela Skåne! Fantastiskt roligt, inte särskilt svårt faktiskt, men tyvärr lite tråkigt att jag blev väldigt illamående efter halva turen. 


Igår var vi på ett väldigt vackert bröllop med fin musik ("Bellas song" som utmarsch!) mysig kyrka, trevliga gäster och såå god mat. Alma var på sitt busigaste men gladaste humör och fick allas uppmärksamhet förstås ;)

Idag fick vi spontanbesök av två fina ölänningar varav den ena hade lagt på sig några kilo som förväntas försvinna i augusti nån gång! Roligt!

Nu blir det äggmackor, betala räkningar och läsa boktjuven.

Kommentera

Publiceras ej