Här kommer en lista på mina favoritstunder i livet just nu, i blandad ordning.

1. Morgnarna då jag går upp 15 minuter tidigare och gör yoga.
2. Telefonsamtal med mina systrar som är ständigt saknade.
3. Stunderna då jag kommer hem från jobbet och får dagens första kram från min dotter.


4. Stunderna då hon vaknar innan jag går till jobbet och jag får en chans att hålla om henne och pussa hejdå.
5. Våra utflykter till trädgården där vi plockar hallon och äpplen.
6. Egentid med mannen i mitt liv och möjlighet att gå längs en strand och hålla handen.


7. En fika i Lomma bara han och jag och våra snöiga samtalsämnen.



8. Onsdagsmorgnar då jag leder yinyoga på jobbet för mina uppskattande kollegor.
9. Lek med play doh som jag gjort själv och som får mig att känna mig som en "påhittig mamma".


10. Kvällarna då jag ligger och lyssnar på Almas och Philips tunga sovande andetag och tänker att jag är lyckligast i världen!

Kommentera

Publiceras ej