Plötsligt var flyttdagen kommen. Efter flera sega influensaveckor då varje sekund kändes som en minut så var det äntligen dags att lämna lägenheten fysiskt. Mentalt lämnade vi den för lääängesedan. Men det är bara lägenheten vi flyr ifrån med en känsla av lättnad. Jobbet, vännerna, familj och Lund kommer vi sakna så otroligt mycket! Och andra sidan så kommer de alltid att finnas kvar i våra liv oavsett avstånd. 


Förra veckan jobbade jag min sista dag med underbara kollegor som jag verkligen kommer sakna. De kommer användas som min måttstock i kommande arbetsgrupper, stora skor att fylla med andra ord! 


I söndags fick vi låna muskler från vänner som hjälpte oss bära, sedan roadtrippade jag och Philip längs E4:an med alla våra ägodelar (alldeles för många men ändå tillräckligt få för att rymmas på 18kbm!) och på kvällen checkade vi in på B&B Parkgatan.


Här ska vi vila ut den närmsta månaden och bara vara med varandra. 

Kropp och knopp är helt slut just nu så det får bli mer skrivet någon annan dag.

Kommentera

Publiceras ej